18 Kasım 2007 Pazar

İlginin Yön Değiştirmesi

15 Kasım Perşembe den bu yana hastayım.Nezle oldum ama sanırım 3-4 yıldır bu kadar şiddetli olmamıstım.İki gün sürekli yattım.Tabi en önemlisi Çağan Ege bu durumda ne yapacaktı.Allah razı olsun Kayınvalidem 2 gün bizde kaldı.Genelde emzirmeden süt sağarak biberonla Çağan Ege yi doyurmaya çalıştık.Bugün 4 gün oluyor kuzuma sarılıp öpmeyeli uzaktan bakıyorum.Ağzımda sürekli maske ile dolaşıyorum umarım bu kadar çabama Çağan Ege hasta olmaz.
Hasta olduğumda ilk aklıma gelen acaba süt verebilirmiyim oldu.Hemen doktorunu aradım.Bu kadar dayanmısken bu durum nedeni ile mama vereceğimi düşünüp üzülüyordum.Ama nezlenin süt ile geçmeyeceğini solunum yolu ile geçeceğini öğrendiğimde sevinmiştim.Ama kafamı bile kaldıramazken süt sağmak da tabi zor oldu.Ama annelik zaten tüm zorlukları aşmak değilmiydi? bunuda yaşayarak öğrenmiş olduk.
Bu arada Çağan Ege yıkanmayalı 1.5 hafta olmuştu.Geçen hafta soğuk daha sonra yıkarız demiştik üzerine bu hastalık binice 1,5 hafta oldu.Bugün babası ile birlikte yıkadık.Babası uzun zamandır yıkanırken görmemişti.Genelde hafta içi ben işe biraz geç giderek Arzu ablası ile birlikte Ege'yi yıkıyorduk.Tam su dökerken Ege tasa dokununca babası şaşırdı.Suyu çok seviyoruz artık oyunlara da başlayacak neredeyse...
Bu hafta ayrıca yeni bir diş kaşıyıcı keşfettik.Aslında babaannesi keşfetmiş fakat bize yeni söyledi.Henüz hamile iken Tupperware den mama seti hediye etmişti babaannesi.Katı gıdalara henüz geçmediğimizden ben ortalığa çıkarmamıştım.Meğerse kaşığın ve çatalın sapları diş kaşıyıcıymış.Şuan Çağan Ege bunları görünce çıldırıyor ve dişlerini deli gibi kaşıyor.Yakında diş mi çıkaracağız ne????

Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com