13 Nisan 2009 Pazartesi

İyi ki Doğdun Kocacım...


Bu cumartesi eşimin doğum günü için bir organizasyon yaptım.Tüm aleyi bir araya topladım ve tabiki pastacı Rapunzel'in pastası onun için büyük bir süpriz oldu.Tekrar kendisine teşekkür ederiz.Almak için ne bahaneler uydurduğumu ben bilirim.Yaş ilerledikçe nedense doğum günleri kutlanmak istenmiyor yada ben öyle düşünüyorum .Yada değişik bir şeyler olmalı hediye almak pasta almak genelde doğum günü ,için yapılması gereken düşünceler ama bu sefer en azından hediyeler farklı oldu.En azından maddi anlamda bir hediye almadım.Kendi emeğim ile Ege'nin ağzından ona güzel bir slayt show hazırladım.İzlerken gözleri doldu.Tabi bir de Ege'nin getirip hediyeyi vermesi ayrıca bir güzellikti.
Her günümüz birbirimizi daha çok severek ve birbirimize daha çok bağlanarak geçsin.

İyi ki Doğdun Aşkım.Nice Senelere

Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com