6 Nisan 2009 Pazartesi

Bizde Gittik ama......


Geçen sene gitmek çok istemiştim ama Ege küçük olduğu için pek bir şey anlamazdı.Baktık hava güzel kitaplarda gördüğümüz hayvanların gerçeklerini görelim istedik.Ege'nin tepkisini de doğrusu çok merak ediyordum.İlk girerken kapıda kuş heykellerini görüp başladı "lelekkk lelekk"diye eli ile gösterip bağarmaya.İlk girişte papağan gibi kuş grupları yer alıyor.Hemen "papa papa" diyerek yanına gittik ama o kuşlardan o kadar gür ses çıkacağını düşünemedi benim kuşum.Kuşlar öterken o sesin nereden geldiğini anlamaya çalışıp havaya falan baktı ve korktu...sonrasında onun tabiri ile maamunları gördük her gördüğü hayvanı hemen hemen hepsini tanıdı.Yani o çok mutlu olmuştu.Bende tavsiye ederim ama ilk açıldığındaki gibi asla olamadı Darıca Hayvanat Bahçesi , gezerken Ege'nin mutluluğu yanında o hayvanlar için üzüldüğümü hissettim.Bunlar penguen derken o penguenlerin küçük bir kaya parçasının üzerinde oturuşlarını kirli azıcık bir su bulunan, barınak demeye bin şahit isteyecek yerlerini görmek, akvaryum camlarının çatlaması ve bunları yapıştırarak çözüm alınması,bazılarının lambalarının yanmaması ve hiç güneş ışığı alamamaları , beni kahretmeye yetti. Yani Darıca hayvanat bahçesi SOS işareti veriyor acilen çözüm bulunmalı.

Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com