18 Ocak 2009 Pazar

Yandık...

Cuma günüydü içimde iki üç gündür bir sıkıntı zaten vardı sebeb buymuş belki de.Kuzum yandı.Bakıcımız arıyor bir yandan da ağlıyordu "Ege yandı" dedi.Her zaman nescafeyi aslında Ege uyurken içer ama o gün uyumadan yapacağı tutmuş bizimkininde hiç adeti değildir örtüleri çekmek ama onunda masadan örtüyü çekeceği tutmuş .O anda gözlerimde yaşlar akmaya başladı .Şoka girmiştim.Hemen taksiye atladım kafamda"nescafe ne kadar yakabilir ki" diye düşünüyor bir yanda da şükrediyordum.Ya yüzüne dökülseydi ya gözüne gelseydi.O duygular ile geldim eve ama kolunu görünce haykıra haykıra daha da ağlamaya başladım ; insan serin kanlı olamıyor ne kadar kendimi taksi de teselli ettiysem hepsi o manzara karşısında yok olmuştu.Ben ağladıkca kuzum baktım daha da fazla ağlıyor işte o zaman kendime geldim.Hemen hastaneye gitmeliydik.O anda sadece acısını düşünebiliyordum .Hastaneye geldiğimizde ise acildeki doktor bakıp "kolunu bükmeden sarmalıyız yoksa yapışır ve o şekilde kalabilir kaslarda problem olabilir demez mi" o anda yanığın daha kötü sonuçları olabileceğini daha iyi anladım.Doktorlar en kötüsüne insanı alıştırıyor galiba.Plastik cerrah görmeli dediler.Tabi kuzumun kolunu sararlarken ağlamaktan sesi kısılmıştı.Allah kimseye yaşatmasın korkunç bir duygu.Tabi daha kötülerini de yaşatmasın.Hastanede plastik cerrah olmayınca başka yere götürmeliydim.Bu durumda insan o kadar çok desteğe ihtiyaç duyuyor ki sağolsun işyerimden müdürüm olsun tüm arkadaşlarım beni yanlız bırakmadılar o esnada durumu öğrenip başka bir yerden plastik cerrah için randevu alıp bana haber verdiler.Hepsine çok teşekkür ediyorum.Kuzum omzumda sızdı eve dönerken.Bu ana kadar babasına haber vermemiştim.Sonrasında plastik cerraha birlikte gittik bu an çok önemliydi Ege'me bir ilaç verdiler sakinleşmesi için sonrasında bandajı açıp baktılar ve " benlik bir şey yok" dedi.2.derece yanık . Yani ilk söylenilen şey söz konusu olmayacaktı işte o anda rahat bir nefes aldık.1 hafta gün aşırı pansuman yapılıp kolu sarılacak enfeksiyon kapmaması gerekiyormuş.Bu arada cenesi ve boynunda da yanıklar mevcut ama onlar kolu kadar yoğun degil.

Verilmiş sadakamız varmış.
Bakıcımıza gelince çok üzüldü.Tabii daha dikkat etmesi gerektiğini umarım anlamıştır.

3 yorum:

Esin dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.Çok üzüldüm.Daha da kötü olabilirdi verilmiş sadakanız varmış.
İnsan bu gibi durumlarda çok çaresiz kalıyor,ömerinde ayağı yanmıştı,ütüden.Perişan olmuştum.Sürekli emeklediği için pansuman çıkıyor yara sürekli kanıyordu.
Çok zor bir süreçti.
Çocukların acı eşikleri çok yüksek oluyor ve daha çabuk iyileşiyorlar.Kısa sürede düzelir eminim.
Çok çok geçmiş olsun canım.İkinizi de çok öpüypruz ...

Ege'ye Dair dedi ki...

çok teşekkürler Esincim.Dediğin gibi gerçekten ağrı eşikleri çok yüksek.O yanık bende olsa kolumu kıpardatamam ama onun umrunda değil.sadece pansuman zamanı farkına varıyor.
Selamlar
Ömeri öp bizim için.

İLKAY dedi ki...

Çok geçmiş olsun nasıl üzüldüm anlatamam. Kimsenin başına vermesin allah.

 
Template by suckmylolly.com