15 Mayıs 2008 Perşembe

Kuzum'un Hastalığı Devam Ediyor.......

Pazar günü anneler gününden itibaren kuzum hasta sebebsiz bir ateşi var.Diş mi dedik ama 39,6 dereceye varan ateş daha önceki diş çıkarmasında yaşamamıştık.İki kere hastaneye gittik idrar tahlili kan tahlili hiç bir şey çıkmadı.Sonrasında kulak burun boğaz olabilir dedik ona da gittik herşey güzel herhangi bir durum yok dediler.Peki nedir bu ateş... Sebebsiz " virus" dediler.Peki ne zaman geçer 1 hafta sürer dediler.Bugün 5 gün biraz önce yine evi aradım ateşi çıkmış ve ilaç vermişler.Eve gittiğimde kuzumu gözleri baygın bir şekilde görmek beni kahrediyor.Yine bile bazen onu güldürmek için yaptıklarımıza gülmeye çalışıyor.Kuşumun kilosu ortalamanın altında..Hastalık daha da vurdu şimdi giysileri bile düşmeye başladı belinden tam toparlanır gibi oluyoruz sonrasında bir hastalık bizi mahvediyor.O hastalık döneminde başını gögsüme yaslaması yok mu işte o an dünya dursun istiyorum.Bana aşırı düşkün oldu yanımda yatırmaya başladım benimle birlikte yatınca uyuyor gözlerini açıp beni görünce uyumaya devam ediyor onun o kokusu yok mu cennet kokusu bu olsa gerek.


Kilomuzdan bahsedince acaba yemek öğünlerimiz mi eksik diye düşünmeye başladım.



09:00 Kahvaltı (1 gün ara ile 1 yumurta sarısı, peynir, ceviz,pekmez)


12:00-12:30 Meyva


14:00-15:00 Öğle Yemeği (etli,tavuklu şehriye,balık-tarhana,kıymalı veya zeytinyağlı sebze)


17:00-17:30 Yoğurt (içine meyva konularak yada sade)


20:00-20:30 Akşam Yemeği


Bunun haricinde akşam hazırlamama rağmen Aptamil maalesef içmiyor.Sabah 08:00 kalkıyor ama bir şey yemiyor.09:00 da kahvaltıyı zorla yediriyoruz.İştahsız bir çocuk mu yoksa benim yemek düzenim mi eksik anlayamadım.Ama 3 saat ara olmassa zaten yedirmek mümkün değil ağzını açmıyor.Uzmanlar zorla yedirmenin de çözümden daha ziyade daha kötü olacağını vurguladıkları için zorlamak da istemiyorum.22 mayısta doktor kontrolümüzde bu konuyu dile getireceğim.


Ama ilk önce kınalı kuzum iyileşsin.....















Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com