20 Aralık 2010 Pazartesi

Neredeydik....



Aslında hiçbir yerde değildik.Ama hayatımızda çok şey değişti.Çok şükür ölüm yok .Gerisi de çok önemli değil aslında.

Güzel şeyler de oldu.Mesela Fotoğraf makinası aldım ve Temel eğitim kursuna katıldım 5 hafta çok güzel geçti yeni dostluklar edindim.Şimdi deneme aşamasındayım makinemi tanımak için bol bol fotoğraf çekiyorum bloglardan araştırıyorum soru soruyorum.Yakın bir zamanda objektif alarak daha da iyi çekimler yapacağım inşallah.
Gelelim Ege Paşa'ya. 1 yıl o kadar fark etti ki onun hayatında da bizim hayatımızda da.Yarım gün kreşe başlattık.İlk kreş denememizde ceza verildiğinden kötü bir deneyim yaşadı.Bende yoğunluktan pek ilgilenememiştim.Oradan aldık yeniden başka yere alıştırana kadar bende 1 hafta onunla gittim ve mutfakta bekledim.Nihayet alıştı şimdi isteyerek gidiyor.Bunu yazmalıyım dediğim o kadar çok şey oldu ki ama maalesef kayda alamadım umarım bundan sonrasında.


Bu sıralar havalarında soğuması ile beraber tiyatrolara gitmeye başladık ve çok sevdik.İlk deneyimimiz "Oyuncaklar" adlı tiyatro oyunuydu ve şiddetle tavisiye ederiz.Gerçekten çok güzeldi.Afişlerini uzun süre evde beklettik.
Son olarak ilk defa kukla gösterisine gittik.içeriye ilk girdiğimizde sahneye kurulan küçük sahne hemen dikkatini çekti.
"anne sahne niye bu kadar küçük ki" dedi.

Bende anlattım ama halinden belliydi çok merak ediyordu.
Benimde sevindiğim birşey varsa oda bizim gibi ebeveynlerin çocuklarını tiyatroya getirmesi ama üzüldüğüm bir şey var oda keşke biletler daha uygun olsa.


Gidilebilecek Çocuk Oyunları
Tiyatro Alkış-Oyuncaklar


Ali Baba'nın Çiftliği

Arı Maya ile Cızbız la Bızbız
İki İnatçı Keçi - Kukla gösterisi












Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com