22 Kasım 2008 Cumartesi

17.Ayımız Bitti......



Bugün 17 ayımız bitti.Hafta sonuna denk gelince iyi oluyor böylece o tarihli fotografını çekebiliyorum Ege'nin.Ne farkeder aslında ama işte takıntı olmuş birkere.Bugün ayakkabı aldık Ege'ye.Esin'nin Ömer için ayakkabı durumu olayın ciddiyetini anlamama yetti.Gerçi ayakkabı numarası değişmemiş ama ayağındaki ayakkabı iyi bir ayakkabı değildi.Değiştireceğim diyordum hep ama bir şekilde geçiştiriyordum.İnternetten araştırdığım kadarı ile iyi ayakkabılar arasında Paqpa da gösteriliyor hem fiyatı açıkcası daha uygun Kifidis ve Chicco'ya göre modelide çok hoşumuza gitti hemen karar verdik ve aldık.Sonrasında biraz eğlenelim dedik ve her zamanki gibi soluğu jetonlu oyuncakların yanında aldık.Gerçi jetonsuz binmeyi daha seviyor ama tabi almak zorunda kalıyoruz.Sonrasında alışveriş yaptık birlikte bir şeylere bakabilmek çok güzel doğrusu.İlk reyonumuz kitap reyonu oldu ,kitaplara bir bir baktık inceledik.Sevdiklerimizi de aldık.Özellikle tavsiye edeceğim bir kitap aldım tesadüf bu ya bir kaç gün önce de internetten hep evde yapılabilecek aktivitelere bakıyordum kartondan yapılabilecek oyuncaklar gibi...Şuan için tabi biraz erken ama.Hep oyuncak almak yerine böyle elde yapılabilecek oyuncakların daha yararlı olacağını inanıyorum.Ve karşıma tam istediğim gibi bir kitap çıktı."Cıvıl cıvıl 365 etkinlik" adında.İçinde neler yok ki.Patatesten baskılar , iplikten ebru yapmalar,kartondan hayvan yapmak ve daha bir sürü aktivite.Hemen aldım tabiki.Ege'ye büyük resim defteri aldık.Küçükler yetmedi mi diyecekler ama bizimkisi çizmeye bir başlıyor halı falan dinlemeden,çareyi bir örtü sermekte buldum.Birde daha büyük bir resim defteri almakta.Sonrasında güzel bir yemek yedik ve evimize döndük.Öyle yorulmusuz ki Ege ile birlikte uyumusuz.Tabi biz biraz önce kalktık ondan bizimkisi mışıl mışıl uyumaya devam ediyordu.20-25 dakika sonrasında pıtır pıtır ayak sesleri geldi ve ne görelim Ege bizim yatagımızdan o karanlıkta inmeyi başarıp yanımıza gelmez mi? doğrusu çok şaşırdık ve bir o kadar da güldük.gelişi çok güzel di doğrusu koşarak ve meraklı bir geliş yaptı bize.Günün sonu yaptığım havuclu kek ve Açma ile bitti.Açmanın şekilleri biraz bozuk olsa da tadı çok güzel oldu.Resimde gözüken minik elde Ege'ye ait....

Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com