20 Haziran 2008 Cuma

1 yaşına doğru

Bugün 1 yaş kontrolümüz vardı.2 gün öncesinden gitmiş olduk aşıların etkisi doğum gününe kadar geçmiş olsun diye. Ama çiçek ve kızamık aşılarının etkisi 3-4 günden sonra kendisini gösterebilirmiş hatta cildinde kızarıklar olabilir endişelenmeyin dedi doktorumuz.1 ay öncesinde de hasta iken acile gittiğimizde kan testi yapıldığından değerlerimiz de kötü olmadığı için tekrar yapılmasına gerek görülmedi.Bu iyi oldu çünkü 2 aşı bize bugün yeterli oldu.
1 yaş olduğu için kafamda pek çok soru vardı ama doktora gidince herşey sanki kafamdan siliniyor.Yazarak ta gitmeyi denedim iyi oluyor ama yine mutlaka birşeyler yazmayı unutuyorum.
Multitabs vitaminimizi değiştirdik.Demiri kestik.Onun yerine henüz 7 adet olan dişlerimizi korumak için her gün 1 çay bardağına 1 adet ilaç eritilerek verilecek.Gelişimimiz iyi kilomuz 9.900 ben az buldum ama doktorumuz boyuna göre normal olduğunu belirtti.Boyumuz 79.Yiyecek hususunda artık bir kısıtlamamız yok ( tabi bize de alerji yapabilecek yiyeceklere dikkat edilmesi kaydıyla) herşeyden verebileceğim .Zaten tatilden alışkanlık kazandık ama sabahları bir türlü şu lapa harici bir şey yemeyi başaramadık.Tek tek yemek istemiyor.Biraz değişik şeyler denemeliyim mesela kahvaltıda omlet.Yada şekersiz , sütle (artık sütte verebileceğim) yapılacak konfleks.
Doğum günü hazırlıkları bir yandan devam ediyor geçen hafta tatilde olmamız herşeyin bu haftaya sıkışmasına neden oldu.Tabi en kötüsüde babamızın mecburi cmt ve pazar tüm gün eğitiminin olması.Bu yüzden evde akşam yapmaya karar verdik.Aslında düşüncemiz pek çok kişi gibi dışarıda piknik şeklinde düzenlemek ve aile arkadaş herkezi çağarmaktı.Bu sene kısmet değilmiş seneye inşallah.

1 yorum:

Esin dedi ki...

1. Yaş günü ,düşündükçe ben bile heyecanlandım,benim oğluş 10 aylık yani önümüzde 2 ay var ama ben şimdiden ne tür aktiviteler yapabileceğimi düşünüyorum o kadar yanii :)

 
Template by suckmylolly.com