17 Mart 2008 Pazartesi

Alışveriş ve Yeni Patiklerimiz


Hani annelerimizin söylediği bir söz vardır "yemedim yedirdim giymedim giydirdim" diye gerçekten de doğruymuş bazı şeyler anne olunca daha iyi anlaşılıyor .Daha öncesinde deli gibi kendim için birşeyler bakardım şimdi ise öncelik Çağan Ege'nin oldu.Hafta sonu Capitol'e gittik Çocuk giysisinde sevdiğim mağazalardan birisi Mothercare sonra B&G Store http://www.bgstore.com.tr/ gerçekten modelleri çok güzel ama pahalı...Özellikle indirim zamanlarını beklemekte fayda var % 70 indirim mevcut şuanda ve özellikle uzun kollu penyeler her zaman giyilebileceği için alınabilir. Üstüne birşeyler alınırda patik alınmaz mı kuzucuğuma Ayça blogunda önermişti Bobux marka patikleri gerçekten de bu zamana kadar neden almadım diye kendi kendime hayıflandım. Ayakkabı için henüz doktorumuz erken demişti ama ister istemez evde özellikle emeklemeye başladıktan sonra ayaklarının üşümemesi için bir şeyler giydirmeniz gerekiyor.Babux marka ise çıplak ayaktan sonra en iyisi diye lanse ediliyor.Baby NeeDs 6 ay olmuş açılalı çok şirin bir dükkan çok da ilgililer.




Herkeze tavsiye ederim.





Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com