24 Ocak 2008 Perşembe

Yetişemiyorum Zamanın Hızına



Zaman hızla geçmiş ve bloğuma yazmayalı 1 ay olmuş sanki 10 gündür yazmamışım gibi geliyor oysa.Çağan Ege 1 ay daha büyümüş meğerse, ben 1 ay daha yaşlanmışım...22 ocak da 7. ayımız bitti ve kontrole gittik ek besinlere geçişimizin ilk ayı böylece bitti.Kilo alışımız iyi ortalamaya yakın 8.100 Kg.Boyumuz fazla uzamamış 72 cm.Geçen ay 71 cm idi.Doktorumuz normal olduğunu söyledi.Bu ay ve sonrasında fazla bir uzama beklemememizi 1- 1,5 cm uzamanın normal olduğu belirtti??? Ek besinler hakkında da aslında tatmin olmadım.Geçen ay anne sütü demişti ama artık sütüm bittiğinden ben ek besinlere başlamıştım.Sorma şansımda olmamıştı doktorumuz yurtdışındaydı.Belki ben mi abartıyorum bilemiyorum ama sebze haricinde farklı şeyler beklemiştim oturup bana saatlerce anlatmasını yada tarifler vermesini ama genel konuşması ve Çağan Ege ye vurulan aşı ile ne konuştuğumuzun farkına bile varmadan eve geldik.Elimde sadece fazla bir detayı olmayan 1 sayfalık bir döküman var.Mesela kahvaltıda ne olacağı belli ama bunu suyla mı ezeceğiz yoksa anne sütü olabilir mi? yada kaşık maması mı??? biberon maması olabilir mi? belli değil? bu söylediklerimi de internetten araştırdığım için biliyorum.
Ne zaman doktora gitsek ayrıca hasta oluyoruz burnumuz tıkanıyor.Dün gece yine uyumayacağız dediğim sırada sağolsun kayınvalidem ve eşi sabah 06:00 ya kadar baktılar biz yattık.Bakalım bu akşam nasıl geçecek....
Bununla birlikte Çağan Ege'nin hareketleri iyice gelişti özellikle ellerini çok güzel kullanıyor.İçi nohut ile dolu pet şişe fovorimiz bu sıralar.

Hiç yorum yok:

 
Template by suckmylolly.com